Luottamushenkilöt

Jussi Kiira

kaupunginvaltuutettu, kaupunginvaltuuston 2. varapuheenjohtaja, Navitas Kehitys Oy hallituksen jäsen, vanhusneuvoston varajäsen, Sydän-Savon Maaseutulautakunnan varajäsen, pelastusasemahankkeen ohjausryhmä

jussi.kiira (at) lh.varkaus.fi

Tiina Grönlund

kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen 2. varapuheenjohtaja, elinvoimajaoston jäsen, valtuuston vaalilautakunnan jäsen, kiinteistötoimitusten uskottu mies, käräjäoikeuden lautamies, Sydän-Savon Maaseutulautakunnan jäsen, maakuntavaltuuston varajäsen, Pohjois-Savon liitto MYR:n jäsen, Savon koulutuskuntayhtymän valtuuston ja tarkastuslautakunnan jäsen, Pohjois-Savon hyvinvointialuevaltuutettu, asiakaskokemusjaoston jäsen, ikäihmisten ja hoivapalveluiden lautakunnan ja jaoston varajäsen

tiina.gronlund (at) lh.varkaus.fi

Jari Tikkanen

kaupunginvaltuutettu, kasvun ja oppimisen lautakunnan puheenjohtaja, Keski-Savon Vesi Oy hallituksen jäsen, sivistystoimen palveluverkkotyöryhmä

jari.tikkanen (at) lh.varkaus.fi

Pasi Paananen

kaupunginvaltuutettu, maakuntavaltuuston jäsen, edustajainkokouksen jäsen, vammaisneuvoston varajäsen

pasi.paananen (at) lh.varkaus.fi

Jorma Tanninen

kaupunginvaltuutettu, teknisen lautakunnan jäsen, valtuuston vaalilautakunnan varajäsen, asunto- ja maapoliittista ohjelmaa valmistelevan työryhmän jäsen

jorma.tanninen (at) lh.varkaus.fi

Antero Natunen

kaupunginvaltuutettu, hyvinvoinnin edistämisen lautakunnan jäsen, tarkastuslautakunnan varajäsen

antero.natunen (at) lh.varkaus.fi

Pia Rothberg

kaupunginvaltuuston 1. varajäsen, hyvinvoinnin edistämisen lautakunnan jäsen, kaupunginhallituksen varajäsen, teknisen lautakunnan jäsen, perusturvalautakunnan jäsen, Savon koulutuskuntayhtymän tarkastuslautakunnan varajäsen

pia.rothberg (at) lh.varkaus.fi

Heikki Kelkka

kaupunginvaltuuston 2. varajäsen, Varkauden Aluelämpö Oy hallituksen jäsen

Raimo Pöysti

kaupunginvaltuuston 3. varajäsen, kaupunginhallituksen varajäsen, elinvoimajaoston varajäsen, vanhusneuvoston jäsen

Marko Suutari

kaupunginvaltuuston 6. varajäsen, Keski-Savon Teollisuuskylä Oy hallituksen jäsen, Taitotalo Oy hallituksen jäsen, Metallihovi Oy hallituksen jäsen

Petri Haapanen

vanhusneuvoston jäsen

Viljo Savolainen

Wartalo Kodit Oy hallituksen jäsen, vanhusneuvoston varajäsen

Sami Hakkarainen

keskusvaalilautakunnan 4. varajäsen, Soisalo seutuopiston jäsen

Aulikki Eskelinen

keskusvaalilautakunnan jäsen, teknisen lautakunnan varajäsen, perusturvalautakunnan varajäsen

Timo Leppänen

teknisen lautakunnan lupajaoston jäsen